Wsparcie Techniczne
Wsparcie techniczne i merytoryczne świadczone prze IT Connection Sp. z o.o. jest wsparciem do którego przykładamy naprawdę dużą wagę. Można sie z nami skontaktować zarówno poprzez formularz kontaktowy - nasi specjaliści starają się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe. Nawet poza typowymi godzinami pracy w sytuacjach pilnych możecie sie z nami skontaktować, a sprawa praktycznie natychmiast zostanie przekazania do analizy odpowiedniej osobie.
Dzwoniąc na naszą infolinię w sposób intuicyjny możecie Państwo określić problem z jakim dzwonicie, a automatyczny system telefoniczny połączy z osobą która będzie potrafiła skutecznie Państwu pomóc. Poza godzinami pracy nastąpi przekierowanie do dyżurnego konsultanta. Niemniej dokładamy starań aby sprawom nadawać bieg od razu. Priorytetem jest zadowolenie klienta. Mamy świadomość że bywają sprawy proste, ale bywają też problemy zagrażające stabilnemu funkcjonowaniu firmy. Z tego też powodu nasi konsultancie są dostępni przez cały tydzień.